Албум за Куба и приятелството

Здравейте,
днес ще ви покажа един от най-любимите ми албуми правени до сега. Може би заради самите хартии на Prima, или пък заради това, че е пътешествен, а аз както съм споменавала обожавам пътуванията и съответно албумите с такава тематика са ми особено сантиментални. 
Спомняте ли си този албум? Дамата, за която ме помолиха да го направя, толкова си хареса подаръка, че веднага пожела и тя да поръча един за нейна приятелка. Едно категорично доказателство, че притежателят на нещо, изработено от мен, наистина е останал доволен. Това много ме зарадва!
В него отдавна вече са събрали част от спомените от пътешествието им в Куба. Албумът е 20х20 см, 20 стр. Добавих както обикновено джобове и сгъвки, за да е максимално функционален.




















Много ми хареса посланието на финала, което звучи доста интригуващо! ☺ Коя ли ще е следващата им дестинация?! ☺

С подарък - картичка към него, която вече ви показах.

Влюбена съм в тези хартии! Толкова романтика и нежност лъха от тях! ☺


Challenges:

may13-color-inspiration-2

CMC#68 Pearls and Swirls/ Перли и завъртулки
Хартиени вълшебства - Пролетна поезия - като блестящи елементи в проекта съм сложила пайети, златна ембосинг пудра и перли:


Картичкофурийско предизвикателство 259 - "Виждам те" - надявам се, че панделката приближава цвят сьомга, което за мен е производно на оранжевото, но, ако смятате, че не отговарям на изискванията, може да ме отпишете! =)

Коментари

  1. Прелестен албум! Уникално красиви дизайнерски хартии и съчетание! Благодаря ти, че се включи този месец при нас в Хартиени Вълшебства.

    Мария

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар