Детска картичка за 1 юни

Здравейте!
За мен е чест да гостувам в дизайнерския екип на новото предизвикателство на Хартиени вълшебства - детски свят. Имате достатъчно време, за да изработите нещо весело и цветно за детския празник, който наближава. И не забравяйте да добавите своя бляскав елемент! ;) 
Ето го и моя проект, с който много се надявам да успея да ви вдъхновя:


Аз лично свързвам 1 юни с тези весели хартиени въртележки, които всяко дете носеше радостно в ръка, когато и аз бях малка. Сега ми се струва, че е минала цяла вечност от този период! Това, всъщност, беше и причината да сложа една такава на моята картичка. Исках да има някаква закачка в нея, защото все пак е предназначена за дете.




Добавих и оцветих и една картинка на това сладко момиченце (макар и не перфектно), за да стане съвсем цветна и весела. Надявам се да ви хареса и да успея да зарадвам някое мъниче с нея. Хубав ден!

Challenge:










Коментари

Публикуване на коментар