Сватбен албум - Мариела и Петко

Здравейте,
Това е вторият сватбен албум, който правя. Този път ми беше поръчан, като искам да изкажа огромни благодарности към Лидия, която беше изключително мила и с нея се спогаждахме с лекота за всеки един детайл. Тя много хареса предишния албум и искаше да направя същия, само че с повече страници, така че да побира около 100 снимки. Не трябваше да има никакви джобове, което допълнително ме улесни. Искаше само да е цветен и да запазя дизайна. Направих 50 страници с формат 20 х 25 см, които отлично побират по две снимки 10 х 15 см. Стана много голям и обемен.
Беше ми много приятно да работя по него, защото срещнах много позитивизъм и разбиране от страна на Лидия и нещата вървяха с лекота. Отделно съм ѝ благодарна и за това, че ми даде достатъчно време, за да го изработя спокойно. Все пак проектът не беше никак малък! Пренесох се в един свят на романтика и много любов!
Няма да ви показвам всичките 50 стр, защото са направени на еднакъв принцип, само се различават по декорациите. Умишлено не съм декорирала всички листа, защото хартията сама по себе си е достатъчно пъстра и не исках да прекалявам. Надявам се да не съм! Като структура е изключително елементарен и семпъл, няма джобове, отварящи се капаци и тем-подобни. Постарах се да има повече златисти елементи, защото в темата на сватбата е присъствал златният цвят. Общо взето това е по изработката, всичко останало ще видите от снимките. Много се зарадвах като разбрах, че се е харесал на младоженците!


В рамчицата може да се помести мъничка снимка, която да се залепи на синьото картонче, което се изважда. 

Това е посланието, което Лидия държеше да присъства на корицата, вместо класическия надпис "Албум". Мисля, че стана много идейно! 


Инициалите на младоженците и датата на събитието.

 Златното ключе също беше един много важен елемент, който държеше да присъства.


















Първата страница трябваше да започне така. Според мен е едно много добро начало =)























Мисля, че достатъчно ви затрупах със снимки и добихте прекрасна представа за съдържанието на албума. Наистина вложих много любов в него.

Challenges:











Коментари

  1. What a fabulous beautiful mini book and those little tags are a perfect finishing touch to the cover.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday challenge.

    luv

    Debby

    ОтговорИзтриване
  2. Твоето е едно от местенцата където се спирам с голям интерес и този път не ме разочарова - страхотен албум, толкова елегантен и пълен с колорит и емоции!
    Деси, благодаря ти за романтичното участие в предизвикателството "Стара снимка"
    Усмивки,
    Кали

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар