Късна Коледа - ден трети

Здравейте,
гледате календара и си викате "Каква Коледа? Вече сме средата на януари!". ☻ Е, да, така е, но за моя блог Коледа все още си тече - вече трети ден! Хубаво е така човек сам да може да избира кога да е празник и кога не. А най-добре е, когато сами си създаваме празниците и живеем в тях постоянно! Мен, ако ме питате, съгласна съм всеки ден да е Коледа и никога няма да ми омръзне (е, хайде, да не е всеки ден, че лятото ми е пък най-любимият сезон и трябва и на моренце да се ходи)!
Обожавам Коледа! Тя ми е най- най-милият и обичен празник през годината. Атмосферата, обстановката, всичко е различно, дори и хората и отношението! Всичко се променя. Но защо трябва да е така само в рамките на няколко дни и после пак всичко да се връща по старо му?! По този повод ще се опитам все още да не пускам на свобода коледния дух и ще го пооставя да ни порадва още няколко дни.
И така, ето я следващата коледна картичка:


Снежинката е от един от най-новите ми печати на ТРС Studio и целият комплект е страхотен! Зелената хартия е на Kaisercraft, които се превърнаха в най-любимите ми до този момент. Златните топченца (които баща ми нарече зрънца и разсмя касиерката в магазина) са стиропорени и ги купих от Коледния базар в Mr Bricolage. Взех ги с идеята да ги използвам за плодчета на коледните ми звезди, но така и не стигнах до реализацията на това хрумване.

I will join in Simon Says ,,,,,,Emboss It using a heat embossing for snowflake and notice.

Толкова от мен за днес! Хубав ден! До утре!









Коментари