Късна Коледа в пет дни - ден първи

Здравейте,
Вчера ви обещах, че ще ви върна малко назад с моите коледни картички, които така и не успях да постна тук, макар че празниците вече отдавна отминаха. Коледните картички са ми най-любими и не знам защо те ми се получават с голяма лекота и ги правя с огромно желание. Сигурно, защото обожавам Коледа и този дух ме омагьосва. 
Понеже вече ставам смешна с тези закъснели коледни картички, реших да се мобилизирам през тази седмица и всеки ден да публикувам по една, за да ви ги покажа по-скоро, за да мога да мина към някакви други по-актуални за времето и сезона неща. Трябва все пак и да се отсрамя, защото тази година така и не показах нито една, но декември наистина ми беше много натоварен откъм хубави неща, отпуски, почивки и тем подобни и наистина не намерих време да се занимая с това.
Тази е от първите, които направих - семпла, изчистена, но ми е много любима, именно заради тези си качества:





winter_moodboard_sss
Включвам се в:
CMC# 38 Anything Goes

I will join in:
Simon Says ,,,, Ice Inspiration






Коментари