Картичка в черно и бяло с рози

Здравейте,
включихте ли се в почерпката за рождения ден на блога ми? Ако не сте все още - побързайте, защото не остава още много време! 
Наминавам набързо, за да ви покажа последната картичка, която направих вчера за моя много добра приятелка, която имаше Рожден Ден. Все още не съм минала на коледна вълна и се питам как ли ще успея да се справя с количеството картички, което ме очаква да направя до празниците, които наближават с пълна сила! Освен това, имам и няколко албума, които трябва да започна. Ама, то се знае - нищо ново - в последния момент ще да е! Честно казано трудно намирам време за каквото и да било напоследък.
Показвам ви снимките на картичката, макар че навъсеното време навън не ми помогна особено да се справя блестящо в това отношение, дори и в най-светлата стая на апартамента:




Почти всички розички (освен най-светлите) оцветих с акварелни моливи и съм доволна как се получиха. Сложих и една синя за против уроки  Все още си ги правя сама. А новият ми печат на Kaisercraft, разположен в левия ъгъл е просто разкошен! Скечът е на Simon says.

heathers sketch 2

Включвам я в предизвикателството на Картичкофурии - Крила като се надявам, че макар и само с две крила от вътрешната страна на картичката мога да участвам, ако ли не - здраве да е! 

I'm entering this card in Simon says... Use Heather’s Sketch

Това е от мен, до скоро!






Коментари