Картичка с перлени хексагони

Здравейте,
Много харесвам хексагоните и реших да направя една картичка с такива форми. Използвах перфектни перли и черен картон, който оцветих с тях. Цветовите комбинации, които се получиха много ми наподобяват на паунова украса. Перлите преливат много красиво и може да се смесват почти всякакви цветове - това е удобството да се използват.
След това изрязах хексагоновите форми, наподобяващи пчелна пита. Със сигурност ще ги използвам пак!
За направата на картичката съм използвала за фон хартия от колекция на ММЕ - Antique florals. Надписът съм го правила на ръка, за което съжалих след това, но вече беше късно... Не мисля, че се получи особено ефектно, но това е положението! :)
Хубав, слънчев и много топъл ден от мен!




Коментари

  1. Много е хубава, Деси! И надписа е много добър, много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Наде! Надписът изобщо не ми харесва, без да скромнича!

      Изтриване

Публикуване на коментар