Цветна пеперудена картичка

Здравейте,
Споменах преди няколко дена, че ще ви покажа още една картичка за рожден ден и ето, че вчера успях да я довърша. Дано само виновничката не следи блога ми в момента, защото ще се развали изненадата, а рожденият ѝ ден дори не е дошъл! Отне ми цели два-три дни да я направя, не защото е сложна като изработка, или нямам достатъчно идеи, а истината е, че много обичам като се захвана с нещо да го оставя настрана недовършено, и да започна да правя друго. Сега съм започнала един много интересен проект, за който ще ви споделя когато стане готов. Всъщност, "проект", не съм сигурна дали не звучи прекалено сериозно и мащабно, но да кажем, че е един албум-дневник за бебето на моя приятелка, което чакаме  да се появи на бял свят съвсем скоро. И тъй като времето си минава и моментът наближава все повече, се налага малко да побързам, за да е готов навреме.
И така, да се върнем на темата за картичката, която ще ви покажа сега. За белите пеперуди използвах бяла ембосинг пудра, а другите печати, които съм използвала са на Martha Stewart и Prima. Този, с листата, не се получи особено добре или по-точно не стана  детайлен, заради което реших да направя от дефекта - ефект и да го очертая с черен тънкописец. Пънчовете, които използвах са на Xcut. Надявам се, че не е прекалено претрупана.




Коментари